Gyári fotókon a vadonatúj BMW M2
Érkezőben a már amúgy sem éppen gyenge vagy unalmas M240i nagytestvére.
Érkezőben a már amúgy sem éppen gyenge vagy unalmas M240i nagytestvére.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a valaha készült legütősebb M4-es hivatalos leleplezésére.
Mostantól már nemcsak automata váltóval készült a japán gyártó sportkocsija, mely néhány kilogrammot ledobott a tömegéből.
A Porsche sosem készített még ennyire erős motorral szerelt manuálváltós sportkocsit.
Ez nem egy akármilyen E34-es M5-ös, hanem egy limitált szériás, szinte alig használt példány.
Ez a finom járású V6-os motorral szerelt korábbi generációs S-Klasse szó szerint szalonállapotnak örvend.
Íme a megoldás azok számára, akik az M240i-t gyengének találják és nem bírják kivárni az új M2-es érkezését.
A látványos külsejű újdonság messze 4 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
Nem egy újabb magasépítésű szabadidő-autó és nem is egy újabb zöld rendszámos világmegmentő hibrid. Hanem "csak" egy remek vezetési élménnyel szolgáló és szerény étvágyú gázolajos családi autó. Meghajtottuk az M340d xDrive Touringot.
Az új benzines erőforrás előreláthatólag az újgenerációs 5-ös modellben lesz elérhető először.
Hamarosan megérkezhetnek a kereskedésekbe a Nissan Z első példányai.
A 911-es sportkocsi csúcsváltozata a tesztek alapján már-már hiperautókat idéző gyorsulással rendelkezik.
Ezúttal hatványozottan igaz a mondás, miszerint kicsi a bors, de erős.
Új tulajdonosra vár a mindössze három példányban készült 2000GT versenyautó egyike.
A Mazda spanyolországi rendezvényén nemcsak a megújult CX-5-öt vezettük, hanem a mindig egy kicsit különutas japán gyártó közeljövőt illető izgalmas terveibe is betekintést nyertünk. Lesz itt minden, mint a búcsúban.
Ha valaki most megrendel egy példányt, valószínűleg csak 2026-ban veheti majd át.
A Targa GTS-re épülő limitált szériával ünneplik meg a Porsche Design kerek születésnapját.
Az új esztendőt köszöntő videóban alpesi körülmények mellett hajtják meg az új sportkombit.
A Manthey csomagos sportkocsit nem meglepő módon a Nürburgring Nordschleifére optimalizálták.
A modernebb M3-asok sokkal erősebbek és gyorsabbak, de vezetési élmény tekintetében az E46 még mindig nagyon ott van a szeren.